Micelárna voda

Obľubujem rubriky v dámskych časopisoch, aké sú pre oslovené dámy top kozmetické produkty. V mojom prípade je to určite micelárna voda. Poznáte to, ráno potrebujete prebrať pleť a nie každá pleť obľubuje práve osvieženie vodou. Micelárka je v tomto prípade vhodnou voľbou. A zase večer, keď na rýchlo je potrebné odstrániť denný make-up, stačí namiesto odličovacieho mlieka, tonika, odličovača očí použiť micelárnu vodu...no, kto by to nebral:)?
  

Na trhu existuje na výber niekoľko značiek pre všetky typy pleti. V tomto článku venujem pozornosť tým, ktoré nájdete u mňa na poličke a ktoré sú určené pre zmiešanú pleť.

Micelárna voda Mixa
Micelárna voda Mixa Anti-Imperfection je ideálna pre zmiešanú pleť. Hypoalergénne zloženie a pH 5,5 rešpektujú citlivosť pleti. Ako väčšina micelárnych vôd, je bez parabénov a alkoholu. Je obohatená o čistiaci prvok Zinc PCA, ktorý pleť upokojí, osvieži a dokonale očistí. 



Moja skúsenosť

  • neutrálna vôňa
  • okolie očí ma po aplikácii štípalo a pleť bola napnutá

Micelárna voda Bioderma
Micelárna voda Bioderma Sébium H2O je určená taktiež pre zmiešanú alebo normálnu pleť. Podobne ako predchádzajúci produkt, aj táto micelárka je bez alkoholu, bez parabénov, bez farbív.
Obsahuje komplex Fluidactive, ktorý upravuje kvalitu kožného mazu a zabraňuje upchávaniu pórov.  


Moja skúsenosť

  • prejavy akné mierne zasuší a upokojí začervenané miesta
  • je prispôsobená citlivej pokožke
Micelárna voda Larens
Micelárna voda zn. Larens je založená na receptúre BIOPEPTIDE COMPLEX a NUTRIM vode, ktorá dôkladne čistí, osviežuje, odličuje a tonizuje pleť. Obsahuje aktívne látky - kolagén, aloe vera, vitamín C, alantoín a koloidné striebro. Práve vďaka zložke - koloidné striebro je veľmi účinná, pôsobí protizápalovo a antibakteriálne. 

Moja skúsenosť

  • krásna vôňa :) 
  • upokojí prejavy na pokožke a už do mesiaca sú viditeľné výsledky
Toto je krátky prehľad micelárnych vôd, s ktorými mám osobnú skúsenosť. Momentálne je pre mňa najlepšia Micelárna voda Larens. Veľmi mi pomohla zmierniť prejavy akné na pleti. Dozvedela som sa od nej od mojej kamarátky Katky, ktorá má úžasný salón krásy Carpe Diem (odporúčam všetkým dámam, nielen maminám na materskej; https://www.facebook.com/Carpe-Diem-sal%C3%B3n-kr%C3%A1sy-116288722051123/).

Želám vám pekný deň xxx

Komentáre