Zimný newsletter z môjho šatníka :)

Vonku sa nám ochladilo, čo vplýva aj na výber iného šatstva ako počas jesene. V dnešnom článku sa  budem venovať oblečeniu, konkrétne vrchným dielom, ktoré sú moje naj počas chladnejších dní.

Jednotkou je vesta (Esmara), ktorú volám "baranček" :) Z vonkajšej strany má povrch akoby z brúsenej kože a z vnútornej strany je imitácia ovčej vlny. Je veľmi príjemná a hrejivá, takže v čase mrazov a sychravejších dní je prvou voľbou na vychádzky vonku. Takáto vesta je vhodná, keď nechcete byť veľmi naobliekaný, ale chcete byť v teple.

Dvojkou je pletený rolák s vrkočovým vzorom (Esmara). Vrkočový vzor sa mi spája so zimou a snehom a v kombinácii s rolákom je pre mňa veľmi praktickým kúskom. 

Keď sa dostali do módy tzv. oversized svetre (Kik), nejako som im nevedela prísť na chuť. Počas tehotenstva som si zakúpila otvorený dlhší kardigán v horčicovej farbe. To som vtedy ani len netušila, ako ho využijem aj neskôr. Dnes je mojím najobľúbenejším oversized svetrom, do ktorého, keď sa zababuším, zima môže prísť.

Pre maminu na plný úväzok sú pre mňa prechádzky s drobcom nevyhnutnou aktivitou každého dňa. Keď nemám chuť rozmýšľať, čo si narýchlo obliecť k džínsom, automaticky volím mikinu (Takko). Táto je obzvlášť medzi "topkami" aj vďaka riešeniu goliera, ktorý je vytvorený z dekoračných kamienkov určených na odev. 
Mimochodom, minule, keď som premýšľala ako by som si "oživila" zopár mojich kúskov, našla som eshop s textilnou galantériou a kreatívnymi prvkami www.stoklasa-sk.sk. Zaujalo ma, že stačí, že si zakúpite nejaké cvoky, kamienky, mašličky, čipkované vsadky a zrazu máte úplne iný kúsok z Vášho trička, blúzky, či svetra.

Piatou "topkou" je pre mňa saténová blúzka (Teranova) v púdrovo ružovej farbe. V kombinácii s nohavicami alebo džínsami je romantickým lookom, v ktorom sa cítim veľmi príjemne a žensky. 

Posledná vec z môjho šatníka je bordový top (H&M) s čipkovaným golierom. Aj keď je tento top bez rukávov, je veľmi vhodný pod kardigán alebo sako. Myslím si, že farbou patrí nielen k jeseni, ale aj k zime. Bordová, je pre mňa podobne ako červená, farbou, ktorá nechá vyniknúť ženskosť. No a čipka...tá patrí do kategórie "to musím mať" :) Je to jemné, ženské a sexy a povedzme si úprimne, ktorá z nás takou nechce byť.

Pekný večer xxx

Komentáre