Balíček ako z filmu

Blížia sa tie najkrajšie sviatky roka, preto som sa rozhodla pred Vianocami napísať ešte tento článok. 



Keď som bola mladšia, stále som snívala, že aj mne raz zazvoní kuriér pri dverách s kvetmi od tajného ctiteľa :))) Musela som si pár rokov počkať, aby sa vo dverách taký kuriér zjavil. Síce to nebola zásielka od tajného ctiteľa, ale svoj účel splnila, prekvapila a maximálne potešila :) Predvianočný balíček, ktorý k nám dorazil, bol od mojej milej kamarátky Denky, ktorá mi prostredníctvom portálu Kvety.sk urobila nesmiernu radosť.
Nielen obsahom, ale hlavne tým, že si na mňa spomenula. Myslím si, že dnes, nájsť si čas pre svojho blízkeho, prejaviť mu, že Vám na ňom záleží, je asi to najviac, čo môžete darovať. 





S blížiacimi sa sviatkami často rekapitulujeme, čo sme zažili, aký bol náš rok. Ozývame sa svojim blízkym a známym, navzájom sa navštevujeme, ak sa to dá. Preto Vám nielen počas Vianoc prajem, majte čas pre tých, ktorých máte po blízku aj ďaleko od seba. Spoločné zážitky a chvíle, tie Vám nikto nemôže vziať a narozdiel od hmotných darov, nepodliehajú dátumu spotreby ani opotrebovaniu. 


A ak chcete prekvapiť blízkych či už do Vianoc alebo hocikedy inokedy, odporúčam spomínaný portál kvety.sk. Komu by sa nepáčil darček v podobe kvietka, vône či chute. Garantujem Vám, že osoba, ktorú takto obdarujete bude nadšená, ja som živý príklad :)

Krásne Vianoce 
Vaša Verka xxx

Komentáre