Tipy na darčeky_časť druhá

Naposledy som písala, že pripravím článok o ďalších tipoch na vianočné darčeky. Článok hotový, nech sa páči, príjemné čítanie...a spríjemnite si ho určite vianočnou hudbou, tak ako som to urobila ja pri písaní týchto riadkov ;)
 


Vianočné perníčky alebo sušienky v darčekových škatulkách 

Ak chcete svojich blízkych potešiť jednoduchým a chutným darčekom, stačí upiecť zopár perníčkov alebo sušienok, naplniť darčekové škatuľky /mimochodom tieto na obrázku sú teraz dostupné na tchibo.sk v dvoch veľkostiach/, napísať venovanie a darček je na svete.
Kto by nemal rád sladké, škatuľky sa dajú určite naplniť sušeným ovocím alebo jedlými gaštanmi (mňaaam :), hneď by som si dala).
Tipy na jednoduché vianočné pečivo napíšem už čoskoro.

Ani ponožky tento rok nemusia byť fádnym darom
zdroj:bepon.sk; hm.com
Niekedy aj maličkosť môže byť originálnym darčekom. Ak máte v pláne tento rok známych potešiť pod stromčekom tradičnou kombináciou ako je pyžamko, papuče a ponožky, skúste tie ponožky zabaliť do dvojdielnej plastovej gule, ozdobiť špeciálnym venovaním a zavesiť na stromček. Mňa tento rok oslovili vianočné vzory na dámskych ponožkách a pánska edícia Fusakle od značky Bepon. 

Vianočné dekorácie ako milé handmade darčeky



Ak máte chvíľku čas, troška zručnosti a fantázie, môžete sa pustiť do výroby dekoračných vianočných gúľ alebo stromčekov. Budete potrebovať polystyrenové polotovary rôznych tvarov - gule, stromčeky, hviezdičky a pod., stuhy rôznych farieb, vzorov, špagáty, samostatné korálky, korálky na silóne, drevené ozdoby a čokoľvek, čím by ste chceli dekorovať. Dôležitým nástrojom pri tvorbe takýchto dekorácií je tavná pištoľ. Vianočné gule som vyrábala z korálikov a stuhy. Návod ako postupovať som našla na pintereste. 
Vianočné stromčeky som tvorila podobným postupom ako vianočné gule, najprv je potrebné vytvoriť si základ. Základ stromčeka môže tvoriť organza, papierové obrúsky, ale mne sa najviac osvedčil špagát. 
pinterest.com
Keď je vytvorený základ, môžeme dekorovať. Ja som použila korálky na silóne, ktorými som stromček obmotala, akoby to boli svetielka a stužkami s vianočnými motívmi som vyplnila priestor na stromčeku. V prípade, že chcete stromček troška farebnejší, z farebných stužiek je možné vyrobiť napríklad mašličky. Na vrch som pomocou tavnej pištole upevnila drevenú hviezdu. 

Toto sú moje tipy a rady. Dúfam, že som vás inšpirovala a podnietila k ďalším nápadom :)

Komentáre