Home decor

Po Vianociach, keď sme sa rozlúčili s vianočným stromčekom, ostal v byte zrazu prázdny priestor. Tak som začala rozmýšľať, čím ho vyplníme. Po prelistovaní zopár časopisov, online Ikea katalógu (keďže osobne to mám troška do Ikey ďaleko, približne 500km 😊), som sa pustila do "prerábky bytu". Niečo som si stihla zadovážiť, niečo ostáva v mojom pomyselnom nákupnom košíku. 


Zaujalo ma: 
1. Fotorámiky; zdroj: jysk.sk

                                    
Tieto rámiky ma oslovili, sú dostupné v rôznych veľkostiach, s rôznymi typmi rámov, s rôznymi krátkymi myšlienkami. Sú to univerzálne doplnky, ktorými si môžete skrášliť stenu, poličku, komodu, akékoľvek prázdne miesto v byte alebo dome a môžete sa rozhodnúť, či budú plniť funkciu akoby obrazu s výstižným mottom alebo funkciu fotorámika s Vašími obľúbenými fotkami. 

U nás zatiaľ čakajú na miesto umiestnenia, zatiaľ sa nimi kocháme v obývačke.

2. Úložisko detských hračiek a detský kútik, zdroj:hmhome.com, fler.cz
Tí, čo ma poznajú, už vedia, že mojím obľúbeným obchodom je H&M. Odkedy som na plnom úväzku maminou na materskej, dávam prednosť online nakupovaniu niektorých vecí. Doteraz som kupovala predovšetkým oblečenie, ale už mám skúsenosti aj s bytovými doplnkami. Jedným z nich sú úložné koše. Keďže sa po Vianociach u nás v značnom množstve nachádzajú hračky rôzneho druhu a môj zmysel pre poriadok dostáva dennodenne zabrať, rozhodla som sa objednať tieto koše na skladovanie hračiek, ktoré slúžia aj ako milé oživenie priestoru. Veď posúďte sami. Sú z robustného polyesteru a vrstvy umelej hmoty z vnútornej strany, s rúčkami a skrytým kovovým rámom na vrchu pre lepšiu stabilitu.
Náš drobec už ten väčší využíva naplno na skrývačky, hlavne vo večerných hodinách, keď už treba ísť spať 😊. 
 

Čo mám ešte v pláne pre drobca a náš priestor v byte zaobstarať je vigvam. Vigvam, označovaný aj ako teepee je priestor, kde sa môžu deti hrať alebo schovať. Tieto doplnky sú inšpirované indiánskymi stanmi a kým dieťatko nemá vlastnú detskú izbu, môže prostredníctvom takéhoto vigvamu mať svoj kúsok priestoru napr. v obývačke. Existuje niekoľko veľkostí, tvarov. Mne osobne sa zapáčil tento, ktorý som objavila na stránke https://www.fler.cz/vigvam-design. 
3. Drevené a sklenené dekorácie; zdroj:hmhome.com, sashe.sk, F&F
Pomaličky sa blíži jar, čo sa mi spája so širokou paletou kvetov. Na to, aby sme si mohli kvetmi skrášliť bývanie, sú jednoznačne potrebné vázy. V závislosti od typu interiéru a typov kvetov sa rozhodujeme, či preferujeme hlboké vázy, s úzkym alebo širokým hrdlom, nepravidelným alebo klasickým tvarom a pod. Mne sa veľmi páčia sklenené vázy od hmhome vo farbách biela, čierna, šedá v rôznych tvaroch. Avšak pre moje obľúbené kvety - tulipány je skôr vhodné niečo klasické.         


Polička, ktorú doteraz zdobili tematické svietniky s vianočnými motívmi som si troška upravila. Tentokrát som sa rozhodla pre prútený veniec, ktorý môžem časom dekorovať, oživiť a dreveným stojatým písmenom &.

V pláne nákupu bytových doplnkov sú určite ešte nové poličky, pretože sa mi rozširuje knižnica o nové tituly, o ktorých nabudúce 😉.

Prajem pekný deň a blížiaci sa víkend
Vaša Verka xxx

Komentáre