Scrapbooking & ja

Milujem fotky, akékoľvek. Milujem ich tvoriť, zbierať, prezerať si, zakladať do fotorámčekov alebo fotoalbumov. Keď som sa dozvedela o metóde tzv. scrapbookingu, hneď mi napadlo kam budú smerovať ďalšie kroky s mojou "fotomániou" :).
Takže po poriadku, čo to teda scrapbooking je...scrap v preklade z angličtiny znamená ústrižok a booking znamená v preklade kniha. Ústrižkami môžu byť nielen fotky, ale aj rôzne vstupenky, lístky, pozvánky, menovky, oznámenia. Tie si môžete lepiť na jednotlivé strany albumu, komentovať a dopĺňať poznámkami, úryvkami textu. Je to originálny spôsob na zachovanie spomienok, na ktoré nechcete len tak zabudnúť...
Scrapbooking má širokú škálu techník a možností tvorby. Môžete si zdokonaliť Váš diár, vyrobiť kreatívne pohľadnice, pozdravy, pozvánky, krabičky, visačky, čokoľvek. Fantázii sa medze nekladú. Prinášam svoju skúsenosť so scrapbookingom pri tvorbe albumu. 


Na obrázku sa nenachádza "organizovaný neporiadok", nie je to ani výtvor môjho drobca, zachytila som to, s čím som pracovala. Pri výrobe vlastného albumu prostredníctvom scrapbookingu budete potrebovať: 
čistý fotoalbum
kopec nahromadených fotiek 
nálepky
kreatívny papier
pečiatky
samolepiace stuhy
špagátiky
gelové perá alebo fixy
lepidlo

A potom už len fantáziu a pustiť sa do práce...

Začala som prednou stranou, na ktorú som umiestnila zopár nálepiek a samolepiacou ozdobnou páskou som vytvorila okraj. Na prednú stranu sa hodia tzv. 3D efekty, napr. papierové kvety, plstené ozdoby a pod.. Na zadnú stranu som si zvolila pečiatku Made with Love, pretože snažím sa všetko robiť s láskou, ale tento album obzvlášť, keďže je to o rodine, ktorú sme si s manželom založili. 
Prvá stránka albumu je jedna z našich predsvadobných fotografií, keď sme ešte boli dvaja, no ďalšie stránky albumu už isto zaplní okrem nás, náš poklad ♡. 

Prajem krásne dni, plné pekných momentov 😊
Vaša Verka xxx


Komentáre