Vitaj Január 2017!

Máme za sebou Vianoce, Silvestra aj oslavy Nového roka 2017 a rozbehnutý prvý mesiac v tomto roku. Niektorí stoja pred zoznamom prianí a predsavzatí, iní prijímajú všetko, čo príde a nijako to špeciálne neriešia.
Ja som sa rozhodla, že si ešte pár dní tú slávnostnú náladu spred niekoľkých dní udržím a že si naplno užijem tento mrazivý mesiac. Skúste zažiť niečo, čo k zime patrí, napríklad vytiahnite sánky, obdivujte krásy Slovenska, môj tip - ľadové sochy na Hrebienku, zababušte sa do deky a pozerajte obľúbené filmy, resp. rozprávky (závisí, aké osadenstvo doma máte), vyberte sa do kina (ja sa chystám na Všetko alebo nič a už sa neviem dočkať), zabávajte sa, veď začína plesová sezóna, vytvorte si vlastnú fotoknihu so spomienkami na minulý rok alebo si uvarte horúcu čokoládu, či chutnú kávičku a niečo dobré si prečítajte. Neplánujte, čo bude potom, v jari alebo v lete, užívajte, čo je teraz, zimu, sneh, mráz, teraz je na to čas.

Pred zimou a mrazom sa tento mesiac budem chrániť týmito srdcovkami, ktoré som si pre vás pripravila - overené, osvedčené, nech sa páči, tu sú tipy. V zime je pokožka a pleť obzvlášť suchá, potrebuje špeciálnu starostlivosť. Pri kúpeli uprednostňujem prípravky s obsahom argánového oleja, ktorý pokožku dokonale zvláčni. Úžasnú vôňu má sprchovací gél Felce Azzurra s argánovým olejom dostupný v dm drogeriemarkt. Keďže už dlhšiu dobu "fičím" na levanduli a hľadám akékoľvek produkty s ňou, narazila som na levanduľové mydlo značky Alverde. Úžasná vôňa, mydlo vôbec nevysušuje, vyrobené z prírodných olejov, obsahuje prírodné kúsky levandule a po aplikovaní neostáva mazľavé, ale má tuhú konzistenciu. Je proste skvelé. Už teraz mám v pláne otestovať ďalšie typy z tejto rady mydiel. Po kúpeli som namiesto telového mlieka zvolila na zimné mesiace produkt - suchý olej od značky Nuxe. Pre mňa je to produkt 2v1, pretože nahrádza mi telové mlieko aj parfum zároveň. Ako môžete vidieť na obrázku, rýchlo sa míňa :)
V zime sú pre mňa najviac zaťažované ruky a pery, tie hneď signalizujú, že vonku je mrazivo alebo veterno. Na ruky mám vyskúšané niekoľko druhov krémov, zatiaľ u mňa boduje krém Repair & Care od značky Nivea. Má príjemnú vôňu, nezanecháva mastný film na pokožke, dobre sa vstrebe. Na pery obmieňam produkty, v každej kabelke a vetrovke mám po jednej pomáde ako povinnú výbavu, no posledné dni ma zaujalo maslo na pery s mandľami a citrónovými kvetmi značky Balea. Pery sú jemné a hebké. Len tá kombinácia je "nebezpečná", lebo toľko, čo ho na pery nanesiem, mám nutkanie to maslo zlízať :) Posledná srdcovka na január a mám "ciťák", že ma bude sprevádzať celý rok, je kokosový olej. Zatiaľ mi slúži ako balzam na pery, kondicionér na končeky vlasov, prírodný balzam po holení, ale o jeho účinkoch sa pravidelne dozviem niečo nové, takže možnosti využitia sa rozširujú. 

Takto vyzbrojení na zimu, verím, že si dokonale užijete krásny aj keď mrazivý štart do nového roka s mesiacom Január. 
Vaša Verka xxx


Komentáre