Evitovky_časť prvá

Čítanie nebola nikdy moja záľuba. Spájalo sa mi to stále s povinným čítaním zo školy, a keď je niečo povinné, väčšinou sa vám k tomu nechce...čítanie ma začalo baviť neskôr, keď som veľa a často cestovala a aby som si vyplnila čas, stále som si vyhliadla nejakú knižku na cesty. Musela však spĺňať požiadavku, aby sa zmestila do kabelky a zaberala v nej málo miesta☺ Áno, viem, možno čudná požiadavka, pretože väčšina ľudí si vyberá knihu podľa oblasti záujmu, obľúbeného autora a pod. Ja som sa však skrz moju požiadavku dostala ku knihám typu tzv. evitovky. Aj keď sú v skutočnosti "evitovkami" knihy vydané v rámci Evitapress, ja toto pomenovanie používam aj pre knižky od našich slovenských autoriek, ktoré sú malé a praktické do kabelky a sú to také oddychovky, ktoré máte za dva večery prečítané. V súčasnosti nemám veľa času na čítanie, jedine ak napr. v čakárni u lekára, pretože pravidelný spánok drobca počas dňa nehrozí, ale o to viac si čítanie užívam. Ten pocit, keď čítam a pracujem so svojou predstavivosťou je dokonalý relax pre "multi-tasking" nielen maminy, ktoré celé dni riešia, čo všetko treba v domácnosti stihnúť spraviť, uvariť, napiecť, vyprať, požehliť, upratať, a tak ďalej, a tak ďalej... ☺
Keďže sa blíži mesiac marec - mesiac kníh, rozhodla som sa pripraviť sériu tzv. Evitoviek z mojej knižnice, ktoré vám týmto chcem predstaviť a možno dať tip na čítanie...Zároveň za zdieľanie tohto postu na Vašom fb konte môžte na konci mesiaca jednu z predstavovaných titulov vyhrať spolu s prekvapením. 

Jana Mutňanská Umenie milovať
Milovať znamená druhého nielen chápať ako celok, ale predovšetkým ho ako celok prijať...

Je na tebe, ako si svoj život vysnívaš...

Kniha je príbehom mladej úspešnej ženy Izabely, ktorá je editorkou v mediálnom vydavateľstve. Túži po láske a všetkých veciach s tým spojenými, háčikom však je, že jej do cesty príde vplyvný muž žijúci v neustálom kolobehu nevery. Izabela zažije vzplanutie aj voči inému mužovi, ktorý o láske a vzťahu dvoch ľudí ešte veľa nevie a musí dozrieť a tretím Izabeliným mužom je Galerista ako ho nazýva, pretože je umelec - maliar a je to muž, ktorého už láska počas života viackrát preskúšala... kto je jej pravým, neprezradím, ale v každom z jej vzťahov je vystihnutá realita dnešných vzťahov. Čo sa mi na knihe páčilo najviac, boli miestami zaujímavé myšlienky o tom, čo je láska (niektoré z nich sú odfotené vyššie).
Celkové hodnotenie : ✦✦✦✧✧

Tip pre knihomoľov: Ak ste alebo máte vo svojom okolí knihomoľa, určite ho poteší veľmi praktická vecička - ultratenká LED lampička, ktorú môžete pripevniť priamo na knihu, takže čítať môžete kdekoľvek bez iného zdroja svetla. Dostupné v kníhkupectvách Martinus

Komentáre