Prúžky v šatníku



zdroj: februárová evita


Pred tým než som ostala doma na materskej a každý deň chodila do práce bol môj štýl obliekania, nazvime to športová elegancia. Kombinácia rifle a košeľa bola moja najobľúbenejšia a niekedy som zvolila elegantnú verziu v podobe šiat. Módu mám rada, rada sledujem nové trendy, ale nie za každým sa nimi riadim. V súčasnosti preferujem to, v čom sa cítim pohodlne. Pobehovať za drobcom v ihličkách a košeli možno niektoré maminy dávajú ľavou zadnou, ja si to nechávam na inokedy. Koniec koncov, môžme sa cítiť žensky, aj keď nemáme obuté opätky 😊


Keďže rada nakupujem a ak je to spojené s módou, o to lepší zážitok, neušlo mojej pozornosti, že s blížiacim sa jarným obdobím, prichádzajú do módy opäť prúžky, rôznych veľkostí a farieb. Keďže prúžky na outfite ma bavia, netrvalo dlho, zaobstarala som si hneď dva topy v klasických prúžkovaných prevedeniach, v modrobielej verzii s klasickým výstrihom a červenobielej verzii s lodičkovým výstrihom. Nazvala som si ich "la paris", pretože jednak som si ich zadovážila v sieti Camaieu a jednak vo mne evokujú štýl Parížaniek. V kombinácii s džínsami, jarnými mokasínami a trenčkotom sa teším na príchod jari. Občas zamením mokasíny za slip-on, ktoré už čakajú v nákupnom košíku na hm.com a trenčkot za športovú alebo riflovú bundu.  





Mimochodom, cieľom foto nebolo nájdite 5 rozdielov, skôr poukázanie na dva typy výstrihov, ktoré osobne preferujem. Vedeli ste, že každej postave lichotí iný typ výstrihu? Tak napríklad výstrih v tvare U, ako má môj modrobiely top, je považovaný za univerzálny. Ak je príliš hlboký je vhodné doplniť ho zaujímavým náhrdelníkom. Výstrih v tvare V predlžuje krk, teda aj postavu. Lodičkový výstrih, ktorý má môj červenobiely top je určený pre ženy s útlejšími ramenami a menšími prsiami, pretože pridáva na objeme. Okrúhly výstrih okolo krku opticky zväčšuje prsia, ale mali by ho nosiť ženy s vypracovanými ramenami. Hranatý alebo nazývaný aj široký výstrih sú vhodné skôr pre dámy so širšími plecami a väčším poprsím. Srdiečkový alebo korzetový výstrih sa hodí dámam s kratším krkom a s nižšou postavou. 



 tvar U, LINDEX
tvar V, LINDEX

            
             Tesne okolo  krku, MOHITO
                                           
Štvorcový, ZARA



A čo vy a jarné trendy?

Komentáre