Oslava roka




Marec mám rada aj kvôli iným dôvodom ako je príchod jari. Tento týždeň ma čaká prelomový deň, oslávim 30 rokov môjho života. Takýto vek si už zaslúži poriadnu oslavu ☺. Ja milujem plánovanie a keď môžem niečo organizovať, som vo svojom živle, preto som si prostredníctvom obrázkov na Pintereste pripravila koláž o mojej predstave oslavy 30. narodenín. Ak vás v blízkej dobe čaká takisto nejaká oslava alebo slávnostná udalosť, môžete sa inšpirovať, nech sa páči...A ak vás také plánovanie a organizovanie vôbec nebaví, tak sa pokojne ozvite. Eventovú agentúru síce nemám, ale s organizáciou osláv si poradím.  

V prvom rade je dôležité miesto. Stále, keď sa koná nejaká oslava, tak si vyberáme najprv miesto, kde sa bude konať a prispôsobujeme to počtu hostí. Následne dané miesto potrebujeme vyzdobiť. Samozrejmosťou sú pre mňa kvety. Dnes už existujú rôzne aranžmány (1) alebo stačí kúpiť kyticu kvetov, rozdeliť ich do menších vázičiek (2) a rozmiestniť v priestore. Výzdobou nemusia byť len živé kvety, dajú sa kúpiť alebo vyrobiť papierové kvety, resp. rôzne rozety (3) pripomínajúce tvary kvetov. Okrem kvetov sú zaujímavou dekoráciou rôzne papierové reťaze z kreatívnych papierov (4), ktoré si dokážete pripraviť doma aj sami. Inou voľbou sú napr. girlandy (5) alebo len voľne visiace strapce z krepového papiera (6). Aj na oslavách pre dospelých môžu byť spestrením balóny, či už vo farbe výzdoby alebo v tvare číslic daného jubilea (7).
Ak máme vybavené miesto konania akcie, začíname riešiť občerstvenie. To, čo si pripravíte ako pohostenie pre vašich hostí je asi tou najdôležitejšou záležitosťou. Môžete podávať teplé aj studené jedlá, avšak pri teplých jedlách je zabezpečenie teploty dosť náročné. Pri studených jedlách je výber všestranný. Nemusíte pripraviť len tradičné chlebíčky alebo jednohubky, ale rôzne ich obmeny v podobe plnených žemlí alebo bagetiek, ktoré keď zaujímavo naservírujete, pohladia oko i žalúdok (9). Druhý zaujímavý tip je využitie toastového chleba, tmavého a svetlého. Opäť jeho naplnením a servírovaním môže vzniknúť zaujímavé a chutné pohostenie napr. v tvare šachovnice (8). Aj keď centrom pozornosti a oslavy je narodeninová torta a koláče netreba pozabudnúť ani na ovocie. Okrem klasického podávania na mise či tanieri, môžete hostí prekvapiť servírovaním ovocia na špajdlách (10) alebo v zmrzlinových kornútkoch (11).
V neposlednom rade je dôležitá atmosféra, ktorú si môžete spestriť hoci aj amatérskym fotením s rekvizitami (12).
Pinterest

Keď oslavujete narodeniny, tak väčšinou si rekapitulujete, čo ste už stihli zažiť, naučiť sa a pod. Ja si tieto narodeniny nebudem pripomínať, že som o rok staršia, ale v prvom rade budem vďačná za:

to, že mám dobrého a milujúceho manžela
to, že som sa mohla stať maminou
 to, že mám skvelých rodičov
to, že mám skvelú sestru
❤ mojich priateľov
to, že mám domov
to, že som zdravá
mnohé každodenné starosti aj radosti
krásne zážitky, ktoré napĺňajú môj život radosťou
❤ smutné a ťažké chvíle, lebo aj tie ma posunuli vpred

Krásny začiatok týždňa vám želám ❤❤❤




Komentáre