Sedemdesiat sukien mala...

V jednej známej pesničke sa spieva "Ó šaty...", ale myslím si, že rovnako ženskou záležitosťou sú sukne. Dnes je naozaj z čoho vyberať, v ponuke sú od mini cez midi až po maxi dĺžku, rôznych tvarov od áčkových po púzdrové, z rôznych materiálov od džínsoviny až po vlnu. Sú vhodnou voľbou pre nízke, či vysoké dámy, pre dámy, ktoré majú tip top postavičku, či pre tie, ktoré skrývajú nejaké tie nedostatky. Stačí zvoliť správny strih, vzor, niekedy materiál a každej z nás pristane aj tento kúsok odevu. 
V mojom šatníku by ste našli púzdrovú béžovú sukňu, čiernu sukňu rovného strihu nad kolená, vlnenú s podšívkou, krátku Á-čkovú sukňu, kvetinovú sukňu rovného strihu, džínsovú krátku sukňu aj dlhú plisovanú a tylovú sukňu. Moja vysnívaná "must have" je momentálne sukňa v midi dĺžke s kvetinovým alebo iným vzorom.
Prešla som si online, čo ponúka môj už tradičný reťazec H&M, ďalej značka Mohito a v neposlednom rade slovenskí tvorcovia na sashe a zostavila som aktuálnu ponuku sukien v rôznych dĺžkach. Možno sa vám niektorá zapáči a inšpirujete sa novým kúskom na jar. Nech sa páči, tu sú tipy.

Sukne_mini, resp. v dĺžke nad kolená

Sukne_midi

Sukne_maxi
Podľa toho, aký ste typ postavy, teda či ste tzv. hruška, jablko alebo ceruzka je vhodnejšie si vybrať strih pre váš typ postavy, aby sa zvýraznilo, čo sa má a zakrylo, čo chcete. Na portáli šatysukne.cz som našla jednoduché obrázky s priradením typov sukní k jednotlivým typom postavy. Určite však nájdete aj mnoho iných inšpirácií. 



Komentáre