Jarné a veľkonočné dekorácie


zdroj_pinterest.com

Jar už máme oficiálne tu a ochvíľu nás čaká najkrajší sviatok jari, Veľká noc. Ja som tento týždeň tvorila a pripravovala rôzne dekorácie v podobe jarných a veľkonočných venčekov. Ak ešte neviete, ako si vyzdobíte Váš príbytok, inšpirujte sa zaujímavou a kreatívnou tvorbou dostupnou na pinterest.com alebo tou mojou. 

Celý týždeň boli v ponuke známych obchodných reťazcov rôzne jarné dekorácie. Niekedy kupujem tieto veci bezhlavo, čo sa mi na prvý pohľad zapáči, inokedy mám hneď na začiatku jasno. Tentokrát to bola druhá verzia ☺ Hľadala som stuhu, pripominajúcu girlandu, ktorou obmotám venček a zopár drevených farebných dekorácií na dozdobenie. Pre mňa sú top jarnými farbami určite zelená a žltá, ale samozrejme je na vkuse každého z nás, čo sa mu páči.
Takže na tvorbu jarných/veľkonočných venčekov určite potrebujeme:
  • prútené alebo z iného materiálu venčeky rôznych rozmerov alebo tvarov
  • stuhy, či už papierové, látkové a pod.
  • samotné dekorácie, ktorými ozvláštnime konkrétny venček (či už drobné kuriatka, makety zajačikov alebo motýľov a iných jarných symbolov)


 Samozrejme tvoriť môžete aj s tým, čo nájdete voľne v prírode. Známe bahniatka alebo rozkvitnuté konáriky jednoznačne dodajú Vašej dekorácii jarný nádych. Pri tvorbe treba myslieť na to, kam zavesíte alebo umiestnite hotovú dekoráciu. Je rozdiel, či Vám taký venček bude zdobiť predsieň alebo exteriérové dvere. Podľa toho jednotlivé detaily treba pripevniť pre istotu aj tavnou pištoľou. 

Želám ešte krásnu slnečnú nedeľu!

Komentáre