Vlasy...koruna krásy


V dnešnom článku zaostríme na starostlivosť o vlasy
Aj vy podľahnete občas reklamám, v ktorých krásky s dlhými a žiarivými vlasmi nás chcú presvedčiť, že treba používať len nimi propagovanú značku vlasovej kozmetiky a vaše vlasy sa už budú len lesknúť, nebudú sa lámať a vy budete mať oslnivý vzhľad ?

Potom utekáte do najbližšej drogérie po danú vlasovú kozmetiku, kúpite prípadne celú radu od šampóna cez kondicionér až po masku, prídete domov, svojím vlasom doprajete túto úžasnú novinku, no zistíte, že sa nič špeciálne neudialo...ani po prvom, ani po druhom ani po treťom umytí...a tak hľadáte ďalej, skúšate, vyberáte, testujete, porovnávate, čo by tej vašej korune krásy najviac vyhovovalo...

Píšem to takto zanietene, pretože opisujem v podstate svoju situáciu a pokiaľ sa v nej vidíte tiež, vitajte v KLUBE :) 

Priznávam, starostlivosť o vlasy som nikdy nejako špeciálne neriešila. Rada som semtam zmenila farbu vlasov, ale žiadne extrémne zmeny, len v škále odtieňov hnedej. Občas som zmenila strih, takže prešla som si érou dlhých vlasov aj érou môjho obľúbeného mikáda, zachcelo sa mi nosiť ofinu, chvíľu rovnú, chvíľu na šikmo, ale to mi veľmi dlho nevydržalo. Počas a po tehotenstve som si prešla aj hormonálnymi vplyvmi, ktoré ovplyvňujú vypadávanie vlasov, ale dnes mám chvalabohu hustú dlhú hrivu, ktorej nie vždy vyhovuje stále tá istá vlasová kozmetika

Občas však natrafím na niečo, čo mi dlhšie vyhovuje a s obľubou to používam. Momentálne moje vlasy dali zelenú značke Yves Rocher a vlasovej kozmetike s obsahom nechtíka. Naposledy, keď som písala článok o kozmetických produktoch, venovala som sa čisto prírodnej kozmetike. Aj v tomto prípade môžem hovoriť o prírodnej vlasovej kozmetike, na ktorej si spomínaná značka zakladá. S Yves Rocher som sa prvýkrát stretla, keď som bola v zahraničí a pravidelne kupovala sprchovacie gély, od ktorých som bola prevoňaná nielen ja, ale aj celá kúpelňa ☺ O tom však nabudúce...dnes vám chcem predstaviť šampón s účinkom lesklých a vyživených vlasov s výťažkami z nechtíka. 

Vo svojej domácnosti niekedy uprednostním liečivé rastliny, pred modernými ultra mega vymoženosťami ☺ a zatiaľ ma ich účinky nikdy nesklamali. Keď som si prečítala, čo všetko nechtík dokáže a na čo všetko sa používa a pomáha, tak dá sa určite pomenovať ako všeliek. Pokiaľ však nemáte čas alebo neholdujete práci s bylinkami, potom je tu druhá možnosť a to sú niektoré firmy, ktoré o výnimočnosti takýchto rastlín vedia a používajú ich na tvorbu tých najkvalitnejších produktov, ktoré si stačí zakúpiť. 


Moja skúsenosť so šampónom pre lesklé vlasy od Yves Rocher:
Nemôžem tvrdiť, že keď si s ním umyjem vlasy, tak mi hneď žiaria, ale na dotyk sú jemné a mám pocit, že zdravšie. Inokedy mávam vlasy dosť suché, navonok vyzerajú akoby nikdy neboli česané.  Po umytiach s týmto šampónom sú vlasy vyživené a jemnejšie, lepšie sa mi prečesávajú a príjemne prírodne voňajú. Balenie je vo flakóne s objemom 300 ml za prijateľnú cenu.

Samozrejme, každý z nás máme iný typ vlasov. Niekto suché, niekto mastné, niekto bojuje s lupinami, iný zase s rozštiepenými končekmi. Preto netvrdím, že práve tento produkt je vhodný práve pre vás, ale Yves Rocher má v ponuke mnohé ďalšie produkty vlasovej kozmetiky, v ktorých sa určite nájdete. Yves Rocher má aj eshop a na stránke https://yves-rocher.sk/ nájdete doplňujúce informácie o jednotlivých produktoch. Nájdete tam napríklad šampón proti lupinám, ktorý obsahuje šupky z granátového jablka alebo komu nevyhovuje pena, pri umývaní vlasov, Yves Rocher si poradil aj s týmto a má v ponuke nepenivý šampón s obsahom hlohu. Stačí si len vybrať ☺ a aj vaše vlasy môžu byť korunou vašej krásy ☺




Komentáre