Letný dekor

                  Maminy, ktoré sú na materskej mi dajú za pravdu, že popri riešení vecí okolo drobca je potrebné z času na čas venovať reset svojej mysli a zamestnať ju niečím iným. Ja to robím spôsobom tvorby a vymýšľania stále nových sezónnych dekorácií. Tentokrát som podľahla čaru kvietkov dostupných na Sweet home, kde nájdete kvietky od výmyslu sveta. A aj keď mojimi obľúbenými sú jednoznačne tulipány, tentokrát som stavila na niečo iné a myslím, že sa podarilo. Pivónie aj anemónky síce nerozvoňali náš príbytok, ale za to ho určite skrášlili, lebo sú spracované tak krásne, že na prvý (ani na druhý pohľad) nie je poznať, že sú umelé. 


Na tvorbu letných dekorácií v podobe venčekov potrebujeme:
➤ venček (tvar môže byť rôzny)
➤ kvety - skvelý výber nájdete na Sweet Home
➤ stužky
➤ taviacu pištoľ
➤ tvorivú náladu ☺❤


 Ja som si pre "vintage" štýl vybrala k pivóniám jemnú károvanú stužku

Umiestnite kvietky na venček ľubovoľne, ako sa vám páči...ja som si zvolila voľné usporiadanie po ľavej strane a do pravého horného rohu som umiestnila mašľu z károvanej stužky. 

 Ak chcete venček ešte niečím doplniť, vezmite si tvrdý papier alebo kartón, nakreslite si dva domčeky v rôznych veľkostiach a následne ich vystrihnite. Na ten menší môžete napísať napr. Sweet Home, prilepíte na ten väčší domček, čím vám vznikne 3D efekt a už len taviacou pištoľou pripevníte na venček. 

Venček môžete doplniť aj písmenkovou girlandou z papiera , či látky alebo už z hotových drevených nápisov. Girlandu len uviažete po stranách venčeka a nápis pripevníte jednoducho pomocou tavnej pištole. 
zdroj: Pinterest.com
Ak máte doma obyčajný sklenený svietnik alebo okrúhlu vázu, môžete si krásnu kvetinovú dekoráciu vytvoriť aj z kvetov - anemóniek. Ja som použila odtieň bledozelenej a kombinovala som ju s hlávkami chryzantém. Na venček som použila anemónky od ich púčikov až po rozkvitnutý kvet. 

❤❤❤❤Krásne letné dni vám želám ❤❤❤


Komentáre