Augustový TravelTip

Mám rada leto, síce nie, keď je vonku 30° a viac a v byte pomaly takisto. Najradšej by som mala celoročne 25°, maximálne 27° a celý čas trávila niekde vonku s rodinou. 

Kým som ešte nemala drobca, cestovala som pomerne často. Viedeň, Brusel, Ľubľana, Bilbao som stihla v priebehu jedného roka. Potom prišli iné záujmy, ale cestovateľský duch ma neopustil a počkal si na vhodnú chvíľu. Dnes síce cestujeme spolu s drobcom, čo je niekedy "iná zábava", ale má to svoje čaro.

Pre všetkých, ktorí ešte nemáte plány na august a chcete niekam vybehnúť aj s deťmi, mám pre vás tip.
Traveltip:

Poľsko, Muszyna 
Hotel Klimek Spa**** 
Len pár kilometrov od slovenskej hranice je obec Muszyna, kde sa nachádza krásny štvorhviezdičkový hotel Klimek Spa s vlastným wellness. Pre rodiny s deťmi stvorený na predĺžený víkend alebo aj niekoľkodňovú dovolenku. 

Izby sú zariadené veľmi pekne s výhľadom na okolité lesy. Vybavenie izby je prispôsobené rodinám s deťmi. 


Čo sa týka stravovania, my sme si zvolili formu polpenzie, ktorá je neobmedzujúca. Počas dňa sa môžete vybrať hocikam na výlet a nemusíte sa ponáhľať na obed naspäť do hotela. Ani neviem, či by sme formu plnej penzie zvládli, pretože bohaté raňajky a večere nám k prežitiu úplne stačili, ešte sme prišli domov aj s nejakým tým kilom navyše. Kuchyňa bola vynikajúca. Aj tí, čo jedia len zdravé jedlá, aj tí, čo preferujú tradičné jedlá, si našli svoje. Na výber bolo niekoľko druhov studeného aj teplého bufetu. Súčasťou bola káva, rôzne nápoje a sladké dezerty. 




Hotel má vlastné wellnes centrum s kvalitnou ponukou masáží, ktorú som ocenila počas pobytu. Súčasťou wellnesu je parná sauna, suchá sauna, relaxačná miestnosť. V hoteli je jeden väčší bazén pre plavcov, dva detské bazény a jeden bazén s vírivkou. Súčasťou je aj tobogán, ktorý sme vyskúšali aj s drobcom. To nadšenie a adrenalín treba zažiť ☺. 


Okolie hotela je plné zelene s vlastným jazierkom a fontánou. 


Súčasťou hotela je volejbalové plážové ihrisko, tenisový kurt, veľké detské ihrisko s hojdačkami, preliezkami, pieskoviskom...so všetkým, čo vaše dieťa potrebuje pre vyhratie sa vonku.


Na hojdačkách som sa troška vrátila do detských čias aj ja ☺



Okrem hotelových možností, môžete sa vybrať na prechádzku do veľkého parku popri miestnej rieke. Namiesto klasických záhonov, nájdete popri ceste z rôznych rastlín vytvarované zvieratká, ktoré skrášľujú miesto a robia ho výnimočným. 

 Pri rieke môžete nakŕmiť kačky, ktoré ocenia každý kúsok.


 

 V parku sú rôzne fitness stroje, na ktorých si môžete zacvičiť.


Na každom kroku je detské ihrisko, takže dieťa sa nudiť určite nebude.


Najviac ma na celom pobyte očarila krásna zeleň, príroda a kopec možností, kam ísť s malým dieťaťom.



Okrem Muszyny sme si urobili krátku zastávku aj v Starej Ľubovni, kde sa môžete vybrať na jednodňový výlet. Ak si zvolíte možnosť navštíviť hrad + skanzen, máte čo robiť celý deň. My sme si zvolili alternatívu - návšteva skanzenu a to úplne stačilo. Drobec aj tak najviac obdivoval zvieratká, ktoré sa voľne pásli. My sme sčasti stihli prebehnúť obydlia skanzenu a aspoň kúsok nahliadli do histórie. 

Takýto detský kútik je súčasťou skanzenu, v ktorom sa zachovali pôvodné kedysi vyrábané hračky z dreva, šúpolia a pod. 



Ak sa chcete občerstviť, zavítajte do Chalúpky, hneď oproti skanzenu. 

Za zážitkami nemusíte cestovať ďaleko, niekedy sú bližšie ako si vy sami myslíte.

O ďalších pekných miestach vám napíšem už čoskoro, dovtedy majte krásne dni!

Komentáre