Nápady a inšpirácie na jeseň 2017

Počas materskej je viac času na rozprávky ako inokedy...jedna z aktuálnych, ktorú s drobcom máme radi sa volá "Hádaj ako Ťa mám rád". V niektorej z častí sa otec snaží synovi vysvetliť a dokázať, že nielen leto je plné rôznych zaujímavostí, ale aj ďalšie obdobia sú niečím výnimočné a krásne. S tým ja úplne súhlasím.

Začala som týmto krátkym príbehom, lebo v mojom okolí počúvam len, že škoda, že končí leto, jeseň je nezaujímavá a sychravá, a s tým súhlasiť nemôžem...Aj jeseň má svoje čaro. A ja ju mám osobne rada hneď z niekoľkých dôvodov.

☆☆☆

Aj keď sa vonku skôr stmieva, svetlo v interiéri si môžeme nahradiť prostredníctvom sviečok, svetelných reťazí, dekoračných svetielok, lampášov a pod. 



☆☆☆

Na zútulnenie domova počas jesenných dní, kedy je už čoraz viac chladnejšie, poslúžia napríklad nové závesy alebo deky, ktoré vás zohrejú a skrášlia váš príbytok.
Ja som momentálne naladená na geometrické tvary a rôzne farby, ktoré som doteraz v interiéri nemala, ako je napr. horčicová alebo petrolejová farba. 


☆☆☆
Dlhé večery v jeseni je ideálne vyplniť spoločnou večerou alebo posedením s rodinou a blízkymi. Ak si spoločne niečo dobré ukuchtíte alebo zahráte spoločenské hry, tak je to aj zmysluplne strávený čas. 


Deti a jeseň
☆☆☆MLÁKY☆☆☆
Podľa vlastných skúseností si myslím, že jeseň je aj pre deti dostatočne zaujímavá. Tá radosť, keď naprší, na každom kroku mláky, my si obujeme gumáky a vyrazíme do ulíc, aby sme každú z nich (mlák) vyskúšali na vlastnej koži. No neurob dieťatu radosť ❤. 


☆☆☆GAŠTANY☆☆☆
Gaštany...NO A ČO, že padajú kade tade, občas Vám priamo na hlavu. Hlavné je, že ich Vaše dieťa môže zberať, skladať, prekladať z vedierka do vedierka, z kôpky na kôpku. A s tými väčšími deťmi môžete pokojne po krásne strávenom dni vonku z týchto gaštanov tvoriť všelijaké postavičky, ako sme to robili my kedysi v rámci výtvarnej výchovy.
Zoberte deti nazbierať si nejaké gaštany a zapojte ich do kreatívnej činnosti. Vyrobte krásne postavičky, ktoré si deti zamilujú. Určite budú mať o zábavu postarané. Stačí, ak si pozriete túto...
Rozne
pinterest.com
☆☆☆ŠARKANY☆☆☆
K jeseni jednoznačne patrí púšťanie šarkanov. Pre mňa je šarkan symbolom jesene. Potrebujete síce dobré poveternostné podmienky, ale tak či tak už len ich príprava a výroba je pre deti zaujímavou tvorivou činnosťou, pri ktorej celá rodina môže zažiť pekné chvíle.

Ja vám prajem krásny a pozitívny začiatok blížiacej sa jesene!☺

Svietnik: pepco_sk
Dekorečné svetielka: pepco_sk
Deka v horčicovej farbe s geometrickými tvarmi: jysk_sk
Obláčikový box: hm.home

Komentáre