Jeseň s drobcom


Tento týždeň nás s drobcom "zmoril jesenný soplík", takže aj keď je vonku krásne babie leto, čomu sa moja duša veľmi teší 😊, lebo ja takúto jeseň milujem, boli sme nútení ostať pár dní doma. Niekto by si povedal, no a čo, veď aj doma sa dá, čo to vymyslieť. Áno, dá, ale v prípade malých detí musíte improvizovať, vymýšľať bez ohľadu na zdravotný stav. Po druhom dni pobytu "len doma" sú všetky hračky a rozprávky opozerané, všetky hrnce z maminej kuchyne povyberané, všetky štipce na prádlo rozobraté, a tak ďalej, a tak ďalej...ten kto pozná, vie svoje :)

Takže mamina vymýšľala a vymýšľala a drobec tvoril a tvoril...
Tu je náš výsledok a tip pre všetkých rodičov a deti, ako sa zabaviť doma, keď už "nie je s čím". Aj v tomto prípade platilo staré známe: " V jednoduchosti je krása."






Poznáte washi pásky? Tie dekoratívne textilné či papierové pásky, ktoré môžete použiť na výzdobu akéhokoľvek povrchu? U nás je ich niekoľko /v prípade, že by u mňa prepuklo kreatívne obdobie :) / 
Tentokrát som ich zapožičala drobcovi a ten sa z nich tak tešil, že keby som to vedela skôr, už dávno ich vyberiem a nechám ho realizovať sa. Kreativite sa medze nekladú. Stačí vám podložka /akákoľvek/. My sme použili stôl, ale ak máte washi pásky, ktoré zanechávajú troška lepidla, radšej použite nejakú podložku z umelej hmoty, z ktorej to pôjde potom ľahšie dole. Pásky do ruky a lepiť a lepiť a lepiť. 


Druhá hra spočíva v pečiatkovaní. Opäť z mojej "kreatívnej krabice" som vybrala pečiatky, ktoré používam na dotvorenie pohľadníc a venovaní k darčekom. Vybrala som také pečiatky, ktoré by sa drobcovi mohli páčiť. Použili sme farebné papiere a pečiatkovali ostošesť. 

Treťou hrou som mu chcela nahradiť pieskovisko, v ktorom
sa tak rád hrá, keď sme vonku. Improvizovala som...Do hlbšieho plechu som nasypala hrubú múku, k tomu poskytla vrchnáky od fliaš a menšiu naberačku a o zábavu bolo postarané. Netvrdím, že tá múka nebola okolo neho, ale tá radosť a spokojné dieťa za to stáli. 
Väčšie detičky si môžu do múky kresliť alebo písať podľa nejakej predlohy. Stačí zapojiť fantáziu.

Príjemné spoločné chvíle !


Komentáre