Darčeky pre deti

Po takmer ročnej pauze v písaní sa vraciam k tomu a verím, že vás moje články budú baviť. Keďže môj deň sa väčšinou točí okolo detí, nebude to asi prekvapenie, ak obnovím svoje písanie na blogu práve článkom o deťoch. Blížia sa tie najväčšie sviatky v roku a možno aj vy "škrečkujete" od septembra a postupne zháňate, čo sa tento rok objaví pod stromčekom. V mojom okolí mám deti (nielen tie vlastné) v rôznych vekových kategóriách, s rôznymi záujmami, aj chlapcov aj dievčatá. Takže moja "LoveCreativity" / láska ku kreativite a vymýšľaniu sa môže naplno realizovať. Odkedy som na materskej uprednostňujem skôr online nákupy. Ani v prípade nákupov darčekov tomu nebude inak. Prinášam zopár tipov, ktoré vás možno oslovia. U mňa tento rok určite bodujú hlavne drevené hračky, hračky, s ktorými dieťa môže vyrastať a knižky. V článku máte už priamo odkazy na jednotlivé hračky, pričom nezaručujem neustálu dostupnosť kvôli aktualizácii stránok. Každopádne želám príjemné čítanie.

Môj tip č. 1: stránka s eshopom Miniland
➤ stránku vedie takisto mamina dvoch detí, ktorá podľa môjho názoru precízne vyberá náplň svojho obchodíku
➤ hračky sú v jemných pastelových farbách a vo väčšine prípadov aj farebne ladené pre dievčatká, pre chlapcov (tzn. že v pohode kúpite ružové autíčko pre dievčatko)
➤ orientácia na stránke je jednoduchá a prehľadná
➤ najčastejšie nakupujem podľa záložky Kategórie, ktorú nájdete na hornej lište stránky

Pre mňa je "topkou" tento drevený vláčik od spoločnosti Little Dutch. Podľa mňa je práve toto hračka, s ktorou dieťa rastie. My už jeden kus máme naskladnený ☺ a sama sa neviem dočkať, keď sa bude skladať.
Okrem toho máme doma aj detskú flautu z kategórie Hudobné nástroje. Z kategórie Pre najmenších som neodolala kolekcii zvieratiek Tikiri - zvieratká z kaučukovej gumy vhodné pre bábätká ako hryzatká, či neskôr aj ako hračky do vody (veľká výhoda oproti ostatným hračkám do vody, tieto nemajú žiadne otvory, kam by natiekla voda a vytvárala sa neskôr pleseň). Doma máme hrocha, ešte mám zálusk na žirafu kvôli lepšej manipulácii a držaniu v detskej rúčke. Pre drobčekov, ktorí už posedia sú určite zaujímavé aj takéto klasické drevené autíčka.   

Môj tip č. 2 : stránka s eshopom, ale aj zaujímavými radami a recenziami Babyknihy
➤ Univerzálna stránka pre tých, ktorí radi nakupujú na jednom mieste. 
➤ V ponuke sú knihy, hračky, CD a DVD s detskou tématikou.
➤  Pri nákupe na stránke využívam možnosť zvoliť si výber knižiek alebo hračiek podľa veku

Jednak sa dozviem užitočné informácie a zaujímavosti o tom, čo je pre daný vek dieťaťa vhodné vybrať, aby sme podporili jeho priaznivý vývoj. A zároveň nemusím sa preklikávať na celý rad odkazov, ktoré pre mňa nie sú zaujímavé. Takýto filter šetrí dosť času, čo určite oceníte.
Z tejto stránky mám skúsenosť s nákupom kníh aj hračiek. Čo sa týka hračiek, ak nevyberám podľa veku, tak z času na čas si prezriem aj ponuku kategórie - Múdra hlavička a šikovné rúčky
Deti často opakujú po nás rodičoch alebo čo vidia okolo seba a keďže ja neustále niečo fotím, teda hlavne deti v akcii, tak som tento rok zaobstarala pre drobca jeho vlastný fotoaparát (drevený podotýkam!), aby nemusel fotiť s tatinovou čelovkou, ktorú má do práce. Pri spoznávaní nových slov a rozvíjaní logiky sú pre zmenu vhodné napríklad náučné kartičky Protiklady, ako taká obmena pexesa či iných prvých spoločenských hier. Pre prvé spájanie častí do celku je vhodnou hračkou napr. dvojdielne puzzle Krtko a priatelia. Väčšie deti môže zaujať podlahové kartónové puzzle - Náš svet. Deti sa učia nielen skladať puzzle, ale aj jednotlivé zvieratká, kde žijú, čo im neskôr môže poslúžiť dokonca ako pomôcka pri učení – napríklad poskladané puzzle sa dá zarámovať aj ako obraz. 

Z knižiek sa mi páči ponuka tradičných knižiek o Krtkovi. Naša najobľúbenejšia je Krtko a zázračné slovíčka, ale v skrini už čakajú aj Veselé Vianoce Krtko a Krtkov deň. Zaujímavou ponukou je aj séria viacerých menších knižiek v jednej krabičke s názvom Moja prvá knižnica. Ja mám ešte zálusk na knižky z kategórie leporelá "touch and feel" vhodné pre najmenších s obrázkami zvieratiek a dotykovými plochami. 

Môj tip č.3: Ak by ste chceli kupovať len knižky, odporúčam stránku vydavateľstva Svojtka&Co.

V záložke Knihy pre deti si vyberiete, čo hľadáte, či už rozprávky, encyklopédie, knihy so samolepkami, leporelá, knižky pre najmenších a podobne. My momentálne doma "fičíme" na knižkách s otváracími okienkami. Keď si ich čítame, sama som zvedavá, čo sa tam nachádza. Z tejto kategórie u nás na polici nesmie chýbať Moja úplne prvá encyklopédia. 

Pri výbere knižiek sa však často nechávam inšpirovať inými maminkami a pre mňa úplne, že top maminka, ktorá vám odporučí najlepšie čítanie pre Vaše detičky má blog Ninnulina. Odporúčam všetkými desiatimi. Na stránke jej blogu nájdete recenzie na knižky a skvelé tipy na knižky.

Dúfam, že som vás inšpirovala, nabudúce prinesiem tipy na detské doplnky.




Komentáre